segunda-feira, 19 de agosto de 2013

Gente normal. Ou não se chamassem Manel. E fossem catalães. É ouvir, é ouvir!

S'havia estat cultivant per Grècia
i havia après que és tan important viatjar
i jo escoltava i deia... sí, sí... clar, clar
son pare acumulava grans riqueses
vaig dir: caram, en aquest cas anuli si-us-plau la cervesa,
i posi'ns el vi car.

li va semblar genial
va fer un pet em va mirar i va dir:

vull viure com viuen els altres
vull fer les coses que fa la gent normal
vull dormir amb qui dormen els altres
ficar-me al llit amb gent normal com tu.

i, assumint aquell paper vaig dir:
bé, veure'm què s'hi pot fer.

vaig passejar-la pel mercat del barri,
em va semblar un escenari adequat
per començar

vaig dir: d'acord
ara fes veure que no tens ni un duro.
i va riure i va dir: ai quina gràcia, 
que boig estàs, ets molt divertit.
doncs francament maca, 
no em sembla que ningú estigui rient aquí,
ja t'ho has pensat bé, això de...

viure com ho fan els altres
veure les coses que veu la gent normal
dormir amb qui dormen els altres
ficar-te al llit amb gent normal com jo

però ella no entenia res i m'agafava del bracet

comparteix pis amb estranys
busca una feina formal
puja al metro pels matins
ves al cine alguna nit
però igualment mai entendràs
el que és anar comptant els anys
esperant la solució que s'emporti tanta por.

però tu mai

viuràs com viuen els altres
i patiràs com pateix la gent normal
mai entendràs el fracàs dels altres
mai comprendràs com els somnis se'ns van quedant
en riure i beure i anar tirant i si es pot... 
follar de tant en tant

prova a cantar si ho fan els altres
canta fort si et sembla interessant
riu a pulmó si ho fan els altres
però no t'estranyi si et gires que riguin de tu
que no et sorprengui si estan farts 
de tu jugant a ser com és la gent normal

vull dormir amb gent normal com tu...

Sem comentários:

Enviar um comentário